EKSKLUSIF: Anda mahu MEMILIKI Bisnes Topup anda sendiri? Jika itu yang anda cari, anda memang berada di tempat yang betul!

“Mahukah Anda Memiliki BISNES TOPUP 
Dan Dapat  UNTUNG TINGGI

Dengan Bisnes Dari Rumah sahaja” 

Malas nak baca? Klik disini untuk DAFTAR SEKARANG!


Bukan itu sahaja, ada lagi 50 produk topup dan servis bil yang boleh anda tawarkan kepada pelanggan anda!

Daripada: Asmawati

Call/SMS/Whatsapp: 012-9273808

Assalamualaikum dan Salam sejahtera…

Kepada ANDA bakal Usahawan Topup,

Terima kasih kerana berminat untuk menyertai bisnes  bisnes topup ini. Untuk posting kali ini, saya ingin berkongsi dengan anda mengenai bisnes topup. Saya pasti ramai di kalangan kita menggunakan simkad berbentuk prepaid. Tak kisah la dari telco mana. Dan setiap bulan kita perlu topup handphone kita untuk membolehkan kita terus dapat menggunakannya bagi berhubung dengan dunia luar.

Ok, disini saya nak berkongsi dengan anda antara kelebihan mengapa anda perlu menyertai bisnes topup ini ialah;

1. Apabila anda menyertai bisnes topup ini, ia dapat memudahkan anda membeli topup pada bila-bila masa, dimana jua. Tak perlu keluar dari rumah dan secara tak langsung anda dapat menjimatkan masa dan tenaga.

Bayangkan situasi anda balik kampung atau outstation dan anda kehabisan kredit. Pasti sukar untuk mencari kedai menjual topup di tengah malam atau di kawasan terpencil. Dengan menyertai bisnes topup ini, anda hanya perlu buat pesanan melalui SMS atau apps sahaja. Cepat dan mudah !

2. Satu lagi kelebihan lain bila anda menyertai bisnes topup ini ialah, anda akan mendapat diskaun untuk setiap pembelian topup anda. Dengan itu, anda dapat berjimat berkali ganda dari topup di kedai biasa yang tak pernah berikan sebarang diskaun. Silap haribulan kita kena caj ekstra lagi 🙁 .

Jika anda bertanggungjawab untuk sponsor topup ibubapa, adik-beradik, suami isteri atau anak-anak, diskaun ini serba sedikit akan dapat memberikan penjimatan kepada kos topup yang perlu anda keluarkan. Baik beli dari kedai anda sendiri dari kedai lain kan?

3. Dan kelebihan lain ialah, anda dapat jalankan bisnes topup tanpa modal yang besar. Ini kerana, anda akan keuntungan mudah setiap kali menjual topup kepada kawan-kawan dan jiran terdekat. Ini kerana, anda mendapat diskaun untuk setiap belian, dan kemudian menjual pada harga pasaran.

Tidak sukar untuk mendapatkan pelanggan di sekeliling anda, anda hanya perlu ringankan mulut untuk maklumkan pada mereka bahawa anda ada jual topup, dan mereka boleh beli dari anda tanpa perlu ke kedai. Secara tak langsung, anda dapat membantu mereka mendapatkan topup tanpa perlu ke kedai. Ramai surirumah dan student yang menjalankan bisnes ini sebab ia sangat mudah.

Biasanya berita anda menjual topup akan tersebar dengan cepat secara viral bila berita disebarkan oleh pelanggan terawal anda. Anda akan mendapat pelanggan baru tanpa bersusah payah. 🙂

4.  Dengan menjadi dealer dalam bisnes topup ini, anda juga boleh membuka cawangan “kedai topup” dengan kos yang sangat rendah. Ini kerana, sebagai dealer, anda boleh melantik agen topup dibawah anda. Dengan cara ini, anda boleh mendapatkan pendapatan pasif dari jualan setiap agen anda. Jadi, pendapatan anda tidak bergantung kepada jualan sendiri sahaja, malah jualan agen turut menyumbang kepada pendapatan anda.

Jika anda seorang pelajar, boleh melantik agen di kalangan kawan-kawan di kolej atau sekolah. Jika surirumah, boleh jadikan anak-anak dan jiran-jiran sebagai agen. Jika bekerja, boleh lantik kawan-kawan sebagai agen anda. Yakinlah, bila permintaan semakin banyak, anda takkan mampu nak handle order yang bertambah, tak salah untuk lantik agen. Berkongsi rezeki sesama kenalan 🙂

Jadi kesimpulannya,

Anda bukan setakat mendapat penjimatan setiap kali membeli topup pada harga diskaun, tetapi dalam masa yang sama anda turut mendapat keuntungan setiap kali menjual topup!

Teruskan membaca…

“Bisnes Jual Topup .. 

Mengapa Anda MESTI Memiliki BISNES TOPUP Ini ?”

Jika sebelum ini anda membeli topup atau prepaid dikedai, apa yang anda dapat ialah PENAT + BUANG MASA + TAKDE DISKAUN dan TAK UNTUNG! Pendek kata… memang rugi.

Disini saya senaraikan 14 SEBAB mengapa anda mesti memiliki bisnes topupatau lebih tepat lagi bisnes reload prepaid ini, iaitu:

  1. Setiap hari dan pastinya hari-hari ada pelanggan yang membeli topup.
  2. Topup prepaid adalah NYAWA kepada handphone!
  3. Topup prepaid sudah menjadi keperluan bagi rakyat Malaysia!
  4. Anda dapat berjimat untuk diri sendiri dan keluarga setiap kali topup.
  5. Bisnes paling mudah dan senang diuruskan dengan masa yang fleksible!.
  6. Server topup beroperasi 24 jam setiap hari. Pukul 3 PAGI pun anda boleh jual topup!
  7. Pelaburan yang SANGAT RENDAH, hanya serendah RM30 sahaja untuk daftar!
  8. Keuntungan  tinggi!
  9. Proses tambah modal yang PANTAS diproses dalam masa 60-120 minit!
  10. TIDAK perlu berbelanja beribu-ribu untuk sewa kedai dan mesin server!.
  11. Terdapat 2 pakej iaitu Pakej Dealer dan Pakej Dealer VIP yang menjadi pilihan ramai!
  12. Empat (4) cara menjual topup/reload dengan mudah!
  13. FAKTA 1: Syarikat telco di Malaysia buat untung sebelum cukai lebih dari RM1Billion setahun!
  14. FAKTA 2: Seramai 35.7juta pengguna berdaftar adalah pengguna prepaid! Prospek sangat besar dan pasaran yang luas…!

Kalau tengok keratan akhbar di bawah ni, potensi pasaran sangat luas. Tahun 2012 sahaja dah ada lebih dari 29 juta pelanggan yang menggunakan simkad berbentuk prepaid. Dah lebih dari jumlah penduduk Malaysia 25 juta. Tahun 2016 pastinya semakin ramai. Ini kerana ramai yang memeliki lebih dari 1 handphone sekarang ini. Nak tak nak, mereka tetap perlu topup juga 🙂

potensi bisnes topup

 

Ok, anda dah yakin untuk menyertai bisnes ini?

Berapa Yang Perlu Anda LABURKAN Untuk Memiliki BISNES TOPUP Anda Sendiri ?

Saya tidak mahu bercakap banyak!… Jika diluar sana, untuk mendapatkan keuntungan jualan topup prepaid secara reload sms dengan setinggi ini, anda MUNGKIN terpaksa membayar beratus-ratus ringgit hanya untuk menjadi agen jual topup.

Ya! BENAR! Saya sendiri pernah ditawarkan yuran pendaftaran RM150 untuk mendapatkan keuntungan sebegini. Tetapi…

Kami  amat prihatin dengan anda! Anda tidak perlu mengeluarkan wang sehingga RM150 untuk mendapatkan pakej keuntungan yang kami tawarkan,  Klik DISINI UNTUK DAFTAR.  dan mulakan bisnes topup sekarang juga 😉